Subject: elektritööd riigitee 92 kaitsevööndis Saarde vallas
From: "Saamel Lembit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 17:06:42 +0300

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekti „10 kV õhuliini asendamine
kaabelliiniga, Väljaküla, Saarde vald, Pärnu maakond; TC0648“ asendiplaan.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

OÜ Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.